Drukte in werkplaats & schade-afdeling

Vanwege extreme drukte in onze werkplaats adviseren wij klanten om hun jaarlijks onderhoud tijdig in te plannen! Helaas kunnen wij vanwege de vele werkplaatsverzoeken niet iedereen op korte termijn helpen en dient u rekening te houden met langere wachttijden in onze werkplaats. Pleeg tijdig en correct onderhoud, zou voorkomt u problemen kort voor vertrek of tijdens vakantie! Onze onderhoudsassistent vertelt u welke onderhoud wij voor uw camper kunnen adviseren.

Voor mensen welke zich als nieuwe klant bij ons willen aanmelden met een elders aangekochte camper, geldt helaas dat wij vanwege deze extreme drukte niet iedereen kunnen aannemen als klant, daar wij voldoende werkplaatscapacteit, kennis en kunde willen vrijhouden voor klanten welke hun camper bij Linders Kampeerauto’s hebben aangekocht.

Door dezelfde drukte kampen wij momenteel met een beperkte capaciteit in onze schade-afdeling, waardoor wij helaas niet alle schade’s meer kunnen aannemen. Recent hebben wij ons samenwerkingsverband met RECAMP opgezegd, hetgeen betekend dat wij geen aangesloten hersteller meer zijn van onderandere NKC verzekeringen en Camperverzekerd. U kunt met u schade nog altijd bij ons terecht, maar heeft daarbij een verhoogd eigen risico. Wij zijn uiteraard nog altijd aangesloten hersteller van Aveco Camperverzekeringen. Nu het melden van uw schade kunnen wij beoordelen of wij uw schade in behandeling kunnen nemen.