Drukte: Tijdelijke aanname-stop klanten derden-merken

Het voorjaar staat weer voor de deur en dat merken wij elk jaar in de steeds maar toenemende druk op onze werkplaatsplanning. Daarom adviseren wij iedereen om eventueel onderhoud tijdig in te plannen. Toch hebben we helaas maatregelen moeten treffen om voldoende werkplaats-beschikbaarheid vrij te houden voor onze bestaande klanten. Derhalve hanteren wij momenteel een aanname-stop van nieuwe klanten met derden-merk campers. Nieuwe klanten met een camper anders dan een Carthago of Knaus (of Weinsberg/Malibu, daar deze tot dezelfde groepen behoren) kunnen wij helaas tot einde van dit seizoen niet meer opnemen in ons klantenbestand. Hen verwijzen wij graag verder naar de lokale dealer van het betreffende campermerk.

Schadeherstel uitgezonderd
Indien u via uw verzekering schade laat herstellen kunt u vooralsnog ook met derden-merken bij ons terecht.

Bestaande klanten uitgezonderd
Bestaande klanten kunnen uiteraard (ongeacht merk camper) nog gewoon gebruik maken van onze aftersales-services. Koopt u bij ons een derden-merk (lees: ander merk dan Carthago of Knaus) camper, dan kunt u uiteraard óók gewoon terecht in onze werkplaats. Wel dient men rekening te houden met oplopende wachttijden. Plan uw onderhoud daarom tijdig in. Het geadviseerde onderhoud voor u camper kunt u terugvinden op onze website.